Dag nio.

Hej! Som min kära far påpekade så var det ett par dagar sedan jag bloggade senast. Just nu sitter jag på flygplatsen och väntar på mitt plan som går om fyra timmar. Lämnade just av Emilia vid bussarna, hon sk hem och fixa lite grejer sen åker hon till Filippinerna imorgon. Jag var så trött sist jag bloggade så jag orkade inte skriva något vettigt men nu har jag ju lite tid att döda så jag tar igen allt nu.

Dag nio åkte vi iallafall in till staden för att köpa skor. Dom har en massa häftiga sandaler och grejer här, ganska plastiga men unika. Vi letade och letade men i slutändan så bestämde vi oss för att skippa sandaler. Jag köpte iallafall ett par gympadojjor som är ett par likadana som jag redan har fast i en annan färg, sjukt sköna och 400 kr billigare här än i Svedala.

Vi tetstade en konstig grej som heter bubble Tea iallafall som är som mjölkte med gelékulor i. Det var spännande men inte så gott. Slängde ärligt talat halva för jag blev så mätt på den.

Och vi käkade jättegod lunch! Tempura med sesamnudlar, gott och superbilligt.

På kvällen mötte vi upp Emilias vänner för det var ladies night i Mong kok. Vilket innebär att alla drinkar är gratis och inträdet är gratis för tjejer. Ganska trevligt när en utekväll går på kanske 20 kr för ölpausen man tog utanför 7-11. Vi hade jättekul och dansade och pratade. Sen tog jag en taxi hem för typ 30 spänn och gick och la mig. Kul kväll!



Kommentarer
Anders

Dom har mycket roligare förpackningar än vad vi har.

2013-05-24 @ 16:07:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0